دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

دوباره از سر مى‌گیرم ...

نگهداری سالمندان در خانه وراههای پیشگیری از احساس تنهایی در آنان

دیگر از عمر من

آنقدر نمانده
که بتوانم تو را فراموش کنم
در یک عصر سرد
برمی‌گردم
و تو را
دوباره از سر مى‌گیرم

"شکرى ارباش"
مترجم : سیامک تقی زاده

نظرات 5 + ارسال نظر
. خسرو فیضی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1400 ساعت 08:34 ب.ظ

. سلام . . [گل]
.
. به روایت آمار وزرات بهداشت ایران . امروز 684 نفر بدست کرونا شهید شدند .
. ( و میدانیم که تا امروز همه ی آمارهایشان دروغ بوده ) . بی تردید شهیدان
. امروز ایران تا مرز یکهزار نفر باید تخمین زد . آیا قاتل حقیقی کرونا هست ؟؟
. نه ، هرگز . . قاتل حقیقی با قرنطینه نکردن قم و عدم خرید واکسن
. از امریکا و آلمان و انگلیس است و بدین گونه عامداً دست به کشتار مردم
. ستمکش و اسیر ملت ایران زدیم ؟؟؟

. خسرو فیضی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 05:05 ب.ظ

. سلام . . [گل]
.
. جدیدترین کتابی که خواندم و تحت تاثیرش قرار گرفتم .
. میدل مارچ ( داستان یک شهر )
. نوشته ی ( مری آن ایوانز ) با نام مستعار مردانه ( جورج الیوت )
. قیمت دوره ی دو جلدی آن ( 180000 تومان )
. تعداد صفحات 1222 صفحه
. گیرا و بسیار جذاب .

سلام
از اطلاع رسانی حضرتعالی بسیار ممنونم

مهرانه سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 10:25 ب.ظ http://dosekemohabat. blogfa. Com

منتظر باش؛ متوقف نباش
تأمل کن؛ معطل نکن
جسور باش؛ گستاخ نباش
سرسخت باش؛ لجباز نباش
صبور باش؛ بی خیال نباش
ساده باش؛ ساده لوح نباش
شتاب کن؛ شتابزده عمل نکن

. خسرو فیضی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 12:49 ب.ظ

. سلام . . [گل]
.
. در این صبح زیبای پائیزی همراه با مهربانی نفس بکش
. گوش کن صدای بال فرشتگان را می شنوی ؟ .
. امروز . روز توست . زیر سایه بان رحمت خداوندی بیایست
. زیرا فرشتگان برای تو نوید روزهایی خوش را پیام آورده اند [گل][گل]

با سلام و سپاس
از لطف شما بسیار ممنونم
مانا باشید

. خسرو فیضی چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1400 ساعت 07:40 ب.ظ

* سلام . . [گل]
*
* گیرم بناله امشب خود را سحر کنم
* فردا چو بگذرد چه به شام دگر کنم ؟
* این آرزوی کهنه نمودم که در جهان
* بی درد و رنج تازه . شبی را سحر کنم
*
* پندم چه میدهی تو که خود آگهی که من
* زین گوش نا شنیده از آن گوش بدَر کنم
* کس را ز کوی عشق مجال گذر نماند
* تنها من آمدم که از این ره گذر کنم
*
* هر سو نگه کنی صنمی در برابر است
* در حیرتم به روی کدامین نظر کنم
* آنجا که روزگار موافق بُود کجاست؟
* گیرم کز این محیط مخالف سفر کنم
*
* چون نیست گوش حق شنوی اندر این دیار
* بهتر همان که شکوه خود مختصر کنم
* در کشوری که بی هنری شرط عزت است
* جهل است اگر تصور کسب هنر کنم
*
* از جاهلان گزیر بغییر از گریز نیست
* عیب ام مکن اگر ز حریفان حذر کنم
..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد